Några sanningar ni kanske inte visste om mig

Gotland 2010, bara tog någon bild... 

- När jag blir varm om fötterna somnar dom vilket gör sjukt ont!

- Jag suger på att planera, gör alltid allting i sista sekund.

- Jag har kollat på 6 st filmer idag så jag har sjuukt ont i nacken.

- Alla mobiler jag har haft har jag gjort sönder (förutom iPhonen jag har nu) vilket är väldigt pinsamt... 

- Den senaste månaden har jag suttit vid datorn seriöst hela tiden, förutom när jag ätit, sovit osv. ¨
  Jag har liksom slutat följa alla program på TVn och sånt. 

- Det tog rätt lång tid att skriva detta för att jag kom inte på någonting. 

Kommentarer
Postat av: emelie koch

Fortsätt med sånt här!

2011-11-13 @ 23:25:13
URL: http://emelielinneakoch.devote.se
Postat av: Amanda

håller med emelie, fortsätt med det här :D

2011-11-14 @ 06:49:38
URL: http://amandaheartyou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0