Imorgon är det freedag




Ni måste faktiskt kolla! Haha älskar den.

Ja, imorgon är det ju fredag! Har inga direkta planer, tror dom flesta kompisarna är på ett disco om inte annat.
Så det blir väl att vara hemma (haha, jag vill inte gå...)
Kanske ska åka till ishallen, men jag vet inte om jag orkar. Har fortfarande jättemycket hosta och så.
Och idag har det varit skola inget speciellt, sen var jag i ishallen och tränade (typ 30 min...) så det har varit heelt som vanligt.
Men då får ni ha det gött!

Kommentarer
Postat av: lina

HAHA tänkte också lägga upp den för ett tag sen .. men skicka den helt random till stina på facebook .. knasig är jaaaaaaaaag.



"Kompisarna ska på disco så de blir väl att vara hemma" HAHHAHA LÄT FÖRST VEEELDIGT forever alone'igt

2011-11-18 @ 15:28:36
URL: http://watchtv.blogg.se/
Postat av: lina

LILLA UNGE . BLOGGA ANNARS.................

2011-11-23 @ 19:00:53
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0