Back on track...

Haha, perfekt att börja blogga igen nu när jag har som mest plugg, träningar osv.. Haha, men jag SKA! :) 
Anledningen till detta är för att Lina hotar mig med detta om jag inte bloggar, och det vill vi väl inte eller? 

yees, idag har jag tränat på gymmet med fotbollslaget, cirkel blev det...  Känner redan hur det värker i benen, haha. Men jag gillar ju träningsvärk så det är lite gött sådära. För övrigt idag då har jag varit ute med vovven, skolan och nu ska jag göra lite matte. 

hihi. <3333

Kommentarer
Postat av: lina

aaaaaaaaaaaaaaaaah hunden <3333333333333333333333333333

för den här gången råkar du inte ut för min hemska sida <3

2011-11-23 @ 20:21:43
URL: http://watchtv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0